حقیقت-جالب-حلقه-ازدواج

چند حقیقت جالب درباره‌ی حلقه های ازدواج

دیدگاه‌ها برای چند حقیقت جالب درباره‌ی حلقه های ازدواج بسته هستند برچسب ها : ،

 

بسیاری از مردم می دانند که حلقه‌ی ازدواج را چگونه و از کجا بخرند، اما خیلی از آنها تاریخچه یا آمار پشت آن را نمی دانند. ما چند حقیقت جالب درباره‌ی حلقه های ازدواج را گردآوری کرده ایم، تا به شما کمک کنیم درباره‌ی ریشه های این رسم بیاموزید، مشهورترین سبک ها و شکل ها، و بسیاری از داستان های جالب دیگر را درباره‌ی این قطعه جواهر سنتی یاد بگیرید.

حقیقت-جالب-حلقه-ازدواج

 

 

  • رسم اهدای حلقه های ازدواج در دوران مصر باستان آغاز شد. حلقه های ازدواج به طور سنتی روی انگشت چهارم دست چپ پوشیده می شوند، زیرا مردم مصر باستان اعتقاد داشتند که این انگشت یک رگ داشت که به سمت قلب می رفت.

 

  • در گذشته، حلقه های ازدواج به عنوان نشانه ای از تعهد مالی اهدا می شدند – مردان، حلقه ها را به زنان می دانند تا نشان دهند که می توانند آنها را از نظر مالی حمایت کنند. آنها حتی حلقه را با کیفی از سکه های طلا می دادند تا توانایی پولیِ خود را نشان دهند.

 

  • یک مطالعه‌ی اخیر آشکار کرد که ۲۸% از زنان، در صورتی که از حلقه خوششان نمی آمد، درخواست ازدواج را رد می کردند! در حالی که این ممکن است کمی افراط آمیز به نظر برسد، مهم است که به یاد داشته باشیم که حلقه باید مطابق سبک و سلیقه‌ی مخصوص به زوج باشد – هر چه که باشد، هدف این است که برای تمام عمر پوشیده شود.